سند ملی هوش مصنوعی به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد + دانلود گلکسی A06 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود چرا همستر کامبت به یکی از ترند‌های داغ ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) آموزش حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش بحران کاهش اکسیژن آب اقیانوس‌ها و خطری که حیات زمین را تهدید می‌کند وعده ایلان ماسک برای به کارگرفتن ربات‌های تسلا از سال ۲۰۲۵ آیا گلکسی رینگ با گوشی‌هایی غیر از سامسونگ هم سازگار است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ۱۱  اتاق فرار در  مشهد | درباره نوع جدیدی از بازی‌های گروهی که  در  میان نوجوانان و  جوانان مخاطب زیادی پیدا کرده است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) کارت‌های امروز راکی ربیت، یکشنبه ۳۱ تیر
سرخط خبرها

توییتر از برخی کارکنان اخراج‌شده‌اش خواسته به کار برگردند

  • کد خبر: ۱۳۳۴۰۳
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
توییتر از برخی کارکنان اخراج‌شده‌اش خواسته به کار برگردند
بلومبرگ گزارش داده تنها چند روز پس از اینکه ایلان ماسک نیمی از کارکنان توئیتر را اخراج کرد، حالا این شرکت از برخی آن‌ها خواسته به کار برگردند.

شهرآرانیوز - براساس اطلاعات دو منبع معتبر در داخل شرکت توئیتر، مدیریت توییتر یا به طور تصادفی برخی از کارگران را اخراج کرده یا بدون اینکه بررسی کند تجربه آن‌ها به درد ایلان ماسک برای تغییر پلتفرم می‌خورد با آن‌ها قطع همکاری کرده است.

توئیتر به برخی از کارکناش اخراج شده‌اش این پیام را فرستاده است:

«با عرض پوزش از همه در آخر هفته، اما می‌خواستیم به شما بگوییم که ما این فرصت را داریم که از افراد اخراج‌شده بپرسیم که آیا بازخواهند گشت؟ باید اسامی و دلایل منطقی را تا ساعت ۴ بعد از ظهر یکشنبه به وقت محلی جمع آوری کنیم.»

گویا توئیتر به توسعه‌دهندگان اندروید و iOS نیاز دارد و این تصمیم به کم‌شدن هرج و مرج در این شرکت کمک می‌کند. توئیتر روز جمعه تقریباً ۳۸۰۰ کارمندش را اخراج کرد، اقدامی که مشکلاتی را برای تیم‌های سراسر شرکت، از جمله آن‌هایی که مسئول توسعه ویژگی‌های جدید بودند، به وجود آورد. روز شنبه، این شرکت برای مدت کوتاهی سیستم تأیید پولی جدید خود را آغاز کرد. یک روز بعد، طبق گزارش‌ها، این شرکت تصمیم گرفت تا انتشار این ویژگی را تا پس از انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات متحده به تعویق بیندازد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->